Untitled

Проект "Каштан"

Програма "Лабіринт"

Назва виконавчого файлу: LABV.EXE

Генерує завдання на орієнтування в просторі.

                    Базові рівні:

1          Орієнтування при виконанні 3 кроків. Розташування предметів на операційному полі та положення вихідного пункту довільне.

2          Орієнтування при виконанні 4 кроків. Розташування предметів на операційному полі та положення вихідного пункту довільне.

3          Орієнтування при виконанні 5 кроків. Розташування предметів на операційному полі та положення вихідного пункту довільне.

4          Орієнтування при виконанні 6 кроків. Розташування предметів на операційному полі та положення вихідного пункту довільне.

5          Орієнтування при виконанні 7 кроків. Розташування предметів на операційному полі та положення вихідного пункту довільне.

6          Орієнтування при виконанні 8 кроків. Розташування предметів на операційному полі та положення вихідного пункту довільне.

7          Орієнтування при виконанні 9 кроків. Розташування предметів на операційному полі та положення вихідного пункту довільне.

8          Орієнтування при виконанні 10 кроків. Розташування предметів на операційному полі та положення вихідного пункту довільне.

9          Орієнтування при виконанні 11 кроків. Розташування предметів на операційному полі та положення вихідного пункту довільне.

10     Орієнтування при виконанні 12 кроків. Розташування предметів на операційному полі та положення вихідного пункту довільне.

     Рівні програми відповідають базовим рівням.

     Складність 1 передбачає визначення, чи знаходиться певний предмет на шляху виконавця, чи ні. Предмет обирається довільно з наявних на операційному полі.

     Складність 2 передбачає визначення скільки разів знаходиться певний предмет на шляху виконавця. Предмет обирається довільно з наявних на операційному полі.

     Складність 3 передбачає визначення яких певних предметів більше на шляху виконавця з обраних двох видів. Предмети обираються довільно з наявних на операційному полі. 

     Складність 4 передбачає визначення суми двох певних предметів по шляху виконавця. Предмети обираються довільно з наявних на операційному полі. 

 

     Програма не допускає перехід від одного приклада до іншого без вірного розв`язку учнем попереднього. При виконанні завдань фіксується час виконання прикладів кожного рівня.

Тренування має слідуючі параметри по кількості повторень:

Тренування 1 - 4 повторення на рівні.  2  додаткові  завдання  за кожну помилку.

Тренування 2 - 2 повторення на рівні. 1 додаткове завдання за кожну помилку.

В режимі "Контроль" між уроками  і  базовими  рівнями  існує слідуюча відповідність:

Урок 1 - рівні 1 і 2

Урок 2 - рівні 3 і 4

Урок 3 - рівні 5 і 6

Урок 4 - рівні 7 і 8

Урок 5 - рівні 9 і 10

Кожен урок містить 8 завдань, що вибираються випадковим чином з рівною ймовірністю.

Проект "Каштан"